Regulamin
REGULAMIN SUPERADMIN.PL
§1
Definicje
Użyte w „Regulaminie SUPERADMIN.PL” pojęcia oznaczają:
1. Aplikacja – aplikacja służąca do bezpiecznego, zdalnego połączenia się przez Inżynierów WADMAR z Urządzeniami objętymi
Usługą, instalowana na Urządzeniach, w których możliwa jest realizacja zdalnego wsparcia.
2. Cennik – „Cennik SUPERADMIN.PL”.
3. Cookies – mały fragment tekstu, który PORTAL wysyła do przeglądarki i który przeglądarka wysyła z powrotem przy
następnych wejściach na witrynę.
4. Dzień obsługi – dowolny dzień tygodnia w trybie 24/7/365 wraz z dniami ustawowo wolnymi od pracy.
5. Formularz Zamówienia – formularz elektroniczny udostępniany do wypełnienia na stronie www.SUPERADMIN.PL,
w przypadku zawierania Umów za pośrednictwem PORTALU lub wypełniany przez Klienta w przypadku zawierania Umowy
za pośrednictwem telefonu, w którym określa zamawianą Usługę oraz przekazuje dane niezbędne do zawarcia i realizacji
Umowy, tj. imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji, numer PESEL, jak również rodzaj Urządzenia
z uwzględnieniem następujących parametrów: nazwa i model Urządzenia.
6. Inżynier WADMAR – osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w zakresie usług informatycznych świadczonych przez
7. WADMAR – WADMAR WADOWSKI MAREK, NIP: 888-245-26-29.
8. Klient – podmiot, który jest stroną zawartej z WADMAR Umowy o świadczenie przez WADMAR usługi SUPERADMIN.PL, nie
prowadzimy usług dla osób fizycznych (konsumentów), obsługujemy tylko podmioty gospodarcze.
9. Płatnik – osoba fizyczna prawnie reprezentująca podmiot gospodarczy (firmę), zobowiązana na podstawie Umowy do
uiszczania opłat za Usługę określoną w fakturach VAT, wystawianych przez WADMAR na rzecz Klienta.
10. PORTAL – serwis internetowy o adresie www.SUPERADMIN.PL umożliwiający zawarcie Umów, przy pomocy którego
WADMAR proponuje zawarcie Umowy w postaci zaproszenia do zawarcia Umów.
11. Regulamin – oznacza niniejszy „Regulamin SUPERADMIN.PL”.
12. Umowa – umowa, na podstawie której WADMAR świadczy usługę SUPERADMIN.PL, zawarta pomiędzy Klientem a
13. Usługa – usługa SUPERADMIN.PL polegająca na zdalnej pomocy informatycznej Inżyniera WADMAR.
14. Urządzenie – urządzenie objęte Usługą i wskazane w Umowie.
15. Zgłoszenie – dokonywane przez Klienta zgłoszenie telefoniczne, e-mailowe lub poprzez PORTAL www.SUPERADMIN.PL w
celu uzyskania od WADMAR pomocy informatycznej.
§2
Postanowienia ogólne
a. Warunki zawierania Umów za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie.
b. Zakres i warunki Umów.
c. Tryb postępowania reklamacyjnego.
d. Zasady ochrony danych osobowych pozyskanych w związku z zawarciem i wykonaniem Umów.
2. Regulamin stanowi integralną część zawieranej przez Strony Umowy.
§3
Umowy zawierane na odległość
1. Na podstawie Regulaminu WADMAR za pośrednictwem telefonu umożliwia Klientowi zawarcie Umowy.
2. Na podstawie Regulaminu WADMAR za pośrednictwem e-maila umożliwia Klientowi zawarcie Umowy.
3. Na podstawie Regulaminu WADMAR za pośrednictwem PORTALU umożliwia Klientowi zawarcie Umowy.
§4
Zawarcie Umowy
a. Przekazanie przez Klienta danych niezbędnych do wypełnienia Formularza Zamówienia (w przypadku umów
zawieranych za pośrednictwem sprzedaży za pośrednictwem telefonu) lub osobiste wypełnienie Formularza
Zamówienia (w przypadku zawierania umów za pośrednictwem PORTALU).
b. Akceptacja Regulaminu.
c. Potwierdzenie przez Klienta prawidłowości wprowadzonych danych – chwila zawarcia Umowy. d.
2. Nieprawidłowe wypełnienie Formularza Zamówienia:
a. WADMAR nie rozpatruje nieprawidłowo wypełnionych Formularzy Zamówienia lub takich, co do których powziął
Potwierdzenie zawarcia Umowy.
wątpliwości co do ich prawidłowego wypełnienia. W takim wypadku Umowa nie zostaje zawarta, zaś WADMAR
powiadamia o tym Klienta drogą elektroniczną.
WADMAR lub Klient w ocenie WADMAR nie posiada wiarygodności płatniczej.
b. WADMAR zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia Umowy w przypadkach, gdy Klient zalega z opłatami na rzecz
3. Czas rozpatrywania zarejestrowanych Formularzy Zamówienia:
a. WADMAR rozpatruje Formularze Zamówienia w terminie 1 dnia roboczego (słownie: jednego dnia) od dnia
a. Strony wiąże cena określona w Cenniku obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia prze Klienta.
Późniejsza zmiana Cennika nie wpływa na cenę obowiązującą w chwili zawarcia Umowy.
§5
Warunki świadczenia Usługi
1. Usługa świadczona jest przez WADMAR na warunkach i w zakresie określonym w Umowie i w załącznikach do Umowy oraz
2. Klient zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Umowy wraz z załącznikami do Umowy oraz Regulaminu, Cennika
oraz terminowego uiszczania opłat określonych w Umowie i w Cenniku.
3. Usługa jest realizowana na podstawie Umowy zawartej pomiędzy WADMAR a Klientem.
4. WADMAR może realizować Umowę, w tym wykonywać wsparcie techniczne przy pomocy podwykonawcy. Jeżeli w treści
Umowy lub w Regulaminie mowa jest o WADMAR, rozumie się przez to także jego podwykonawcę. WADMAR odpowiada
za działania i zaniechania podwykonawcy jak za działania i zaniechania własne.
5. WADMAR w celu świadczenia wsparcia technicznego instaluje na Urządzeniach przekazanych Klientowi Aplikację.
6. Wsparcie techniczne jest udzielane Klientowi przez Inżyniera WADMAR na podstawie telefonicznych Zgłoszeń
dokonywanych przez Klienta na ogólnopolski numer telefonu +48 502 703 800 lub na e-mail kontakt@SUPERADMIN.PL lub
poprzez PORTAL www.SUPERADMIN.PL.
7. Klient dokonując Zgłoszenia w celu skorzystania ze wsparcia technicznego powinien podać:
a. numer seryjny lub adres IP Urządzenia,
c. imię i nazwisko, adres, PESEL.
8. Po pozytywnej weryfikacji danych, podanych przez osobę dokonującą Zgłoszenia, WADMAR udziela wsparcia technicznego
w następujący sposób: telefonicznie, zdalnie, lub na miejscu w lokalizacji Klienta (pomoc w lokalizacji Klienta realizowana
jest na dodatkowe zlecenie Klienta wg. Cennika).
9. Warunkiem koniecznym dla realizacji wsparcia technicznego jest poprawna weryfikacja Zgłoszenia, zgodnie z ust. 7,
wyrażenie zgody osoby dokonującej Zgłoszenia na nagrywanie rozmowy telefonicznej i pomoc zdalną poprzez Aplikację.
10. W celu zdalnego wykonania wsparcia technicznego (o ile jest to technicznie możliwe), Klient powinien wyrazić zgodę na
zdalne wykonanie wsparcia technicznego, poprzez akceptację komunikatu wyświetlonego na monitorze. Akceptacja
komunikatu jest warunkiem koniecznym dla realizacji zdalnego wsparcia technicznego.
11. Za dodatkową opłatą Klient może korzystać z usług dodatkowych określonych w Cenniku. WADMAR świadczy wsparcie
techniczne w ramach usług dodatkowych określonych w Cenniku jedynie na zamówienie Klienta lub osób przez niego
12. WADMAR w czasie świadczenia wsparcia technicznego nie ingeruje w żaden sposób w oprogramowanie Klienta nie objęte
Zgłoszeniem i nie pobiera ani w żaden sposób nie ingeruje w dane znajdujące się na Urządzeniu objętym Usługą.
13. Klient jest zobowiązany powiadomić WADMAR o wszelkich nieprawidłowościach w pracy Urządzeń.
14. Klient oświadcza, iż w przypadku zlecenia WADMAR wykonania instalacji lub reinstalacji oprogramowania, oprogramowanie
będzie w pełni legalne, co oznacza, iż Klientowi będą przysługiwały prawa do takiego oprogramowania lub oprogramowanie
będzie miało charakter open source. Strony uzgadniają, iż w przypadku, gdy do instalacji lub reinstalacji oprogramowania
konieczne jest podanie kodu/klucza, Klient zobowiązany jest samodzielnie podać kod/klucz wymagany do instalacji lub
reinstalacji oprogramowania. WADMAR świadczy usługę instalacji lub reinstalacji oprogramowania nieobjętego Umową
zdalnie lub na miejscu w ramach wizyt u Klienta po uprzednim przekazaniu do WADMAR oświadczenia o legalności
oprogramowania, poprzez PORTAL www.superadmin.pl lub e-mail kontakt@SUPERADMIN.PL
15. Klient może zawrzeć Umowę osobiście bądź przez należycie umocowanego przedstawiciela.
16. Klient zobowiązuje się do chronienia danych będących podstawą weryfikacji, o których mowa w pkt. 7. Klient odpowiada za
skutki wynikające z wykorzystania tych danych przez osoby trzecie lub korzystanie przez osoby trzecie z uprawnień
określonych w Umowie lub Regulaminie oraz za skutki powstałe w związku ze znajomością przez osoby trzecie tych danych.
17. Klient, którego dane zawarte w Umowie ulegają zmianie jest zobowiązany poinformować WADMAR o tym w terminie do
14 dni kalendarzowych (słownie: czternastu dni) od zaistnienia takich zmian.
§6
Wymogi techniczne
1. W trakcie korzystania z PORTALU, w systemie teleinformatycznym Klienta zainstalowane zostają pliki tzw. Cookies.
Warunkiem korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez WADMAR jest umożliwienie instalacji plików
2. Dla poprawnego świadczenia Usług przez WADMAR konieczne jest podłączenie Urządzenia do Internetu oraz
zainstalowanie na Urządzeniu przez Klienta przeglądarki internetowej w dowolnej wersji.
§7
Czas trwania Umowy
1. Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony - okres 12 miesięcy (słownie: dwunastu miesięcy).
2. Po upływie okresu jej obowiązywania o którym mowa w ust. 1 Umowa ulega przekształceniu w umowę na czas
nieoznaczony, chyba że w terminie 30 dni (słownie: trzydziestu dni) przed końcem okresu o którym mowa w ust. 1
którakolwiek ze Stron złoży oświadczenie o rozwiązaniu umowy wraz z upływem okresu o którym mowa w ust. 1.
3. W przypadku o którym mowa w ust. 2 każda ze Stron może ją wypowiedzieć bez wskazania przyczyn, z zachowaniem
4. W trakcie trwania Umowy każda ze Stron może wypowiedzieć Umowę, w przypadku jeżeli druga Strona dopuszcza się
rażących naruszeń istotnych postanowień Umowy polegających na:
a. powtarzającym się naruszaniu warunków niniejszej Umowy;
b. korzystaniu przez Zleceniobiorcę z nielegalnego oprogramowania;
c. uporczywego wstrzymywania się z realizacją zaleceń pokontrolnych.
5. Rozwiązanie bądź wypowiedzenie Umowy powinno nastąpić przez złożenie pisemnego oświadczenia drugiej
6. WADMAR może wypowiedzieć Umowę w każdym czasie jeżeli Klient opóźnia się z zapłatą miesięcznej opłaty za co najmniej
7. W przypadku wypowiedzenia Umowy z winy Klienta, Klient zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości sumy
miesięcznych opłat za wykonanie Usługi, za okres od dnia rozwiązania Umowy do dnia jej obowiązywania wskazanego przez
Strony w Umowie. W przypadku wypowiedzenia Umowy w części, kary umowne oblicza się z uwzględnieniem Urządzeń i
oprogramowania, których wypowiedzenie dotyczyło.
8. WADMAR ma prawo w każdym czasie zawiesić świadczenie Usługi, jeżeli Klient narusza warunki Umowy, w szczególności w
przypadku nieuregulowania miesięcznych opłat na rzecz WADMAR.
9. Umowa wygasa w skutek śmierci osoby fizycznej.
§9
Opłaty - termin i sposób płatności
1. Wysokość opłat za Usługę określają Umowa i Cennik.
2. Klient lub osoba upoważniona wskazana w Specyfikacji może złożyć zamówienie na wykonanie czynności nieobjętej Usługą
lub na wykonanie określonej czynności na Urządzeniu lub oprogramowaniu nieobjętym Usługą, przy czym zamówienie Klient
zobowiązany jest złożyć przez Formularzu Zamówienia dostępny na stronie www.SUPERADMIN.PL lub na adres e-mail
kontakt@SUPERADMIN.PL. Przesłanie w wyżej opisanej formie zamówienia stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT za
3. Jeżeli okres świadczenia Usługi na podstawie Umowy nie obejmuje pełnego miesiąca kalendarzowego, wówczas miesięczną
opłatę ustala się w wysokości 1/30 (słownie: jednej trzydziestej) miesięcznej opłaty za każdy dzień świadczenia Usługi.
4. Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy.
5. WADMAR wystawia faktury VAT po upływie okresu rozliczeniowego. W fakturze VAT będą wskazane miesięczne opłaty za
wykonanie Usługi, opłaty za usługi dodatkowe w wysokości wskazanej w Cenniku, na podstawie oddzielnego zamówienia w
wysokości wskazanej w ofercie zaakceptowanej przez Klienta, zrealizowane w okresie rozliczeniowym, za który została
6. Klient lub Płatnik zobowiązany jest uiszczać opłaty za Usługę zgodnie z otrzymanymi fakturami VAT.
7. Opłaty za Usługę powinny być wnoszone w terminie wskazanym w fakturze VAT. Za dzień zapłaty uważa się dzień wpływu
8. Klient lub Płatnik jest zobowiązany niezwłocznie poinformować WADMAR o fakcie nieotrzymania faktury VAT za dany okres
9. Faktury VAT za Usługę doręczane są Klientowi poprzez e-mail, w szczególnych wypadkach (np. na wyraźną prośbę klienta)
przesyłka tylko w granicach Rzeczypospolitej Polskiej.
10. Klient zobowiązany jest do wpłacania należności za Usługę, zgodnie z wystawioną fakturą VAT, na indywidualny numer konta
bankowego podany w dokumencie płatniczym, którego dotyczy wpłata. W przypadku, gdy Klient dokonuje wpłaty na druku
niestandardowym (druku wpłaty innym niż wysłany wraz z dokumentem płatniczym) lub za pomocą przelewu bankowego,
zobowiązany jest podać swoje dane teleadresowe oraz podać numer dokumentu, za który następuje wpłata. W przypadku
braku takiego wskazania, wpłata zostanie rozliczona na poczet zaległości wynikających z najstarszych faktur VAT wraz z
odsetkami. W przypadku braku możliwości zidentyfikowania Klienta dokonującego wpłaty, zostanie ona zwrócona przez
WADMAR do banku, który zrealizował wpłatę.
§10
Procedura reklamacyjna
1. W przypadku uznania przez WADMAR, że Zgłoszenie dotyczące oprogramowania jest niemożliwe do realizacji, albo że
konfiguracja Urządzenia uniemożliwia rozwiązanie problemu, na wniosek Klienta WADMAR przywraca na własny koszt
2. Klient upoważnia WADMAR – w okresie obowiązywania Umowy - do realizowania w jego imieniu i na jego rzecz uprawnień
wynikających z tytułu gwarancji i rękojmi na Urządzenia i oprogramowanie w zakresie usunięcia wad fizycznych, w tym wymiany
3. W przypadku, gdy Urządzenia w chwili realizacji Zgłoszenia są objęte gwarancją, WADMAR zobowiązuje się do wykonania napraw
w sposób niepowodujący utraty uprawnień gwarancyjnych, w szczególności WADMAR zobowiązuje się wykonywać uprawnienia
gwarancyjne poprzez dostarczanie Urządzeń do punktów serwisowych producentów Urządzeń.
4. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi należy zgłaszać poprzez adres e-mail: kontakt@SUPERADMIN.PL.
5. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres i numer telefonu kontaktowego, adres e-mail składającego
reklamację jak również dokładny opis i powód reklamacji.
6. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 3 dni roboczych (słownie: trzech dni) po ich
otrzymaniu, w kolejności wpływania.
7. O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację poinformowana zostanie telefonicznie na numer telefonu
wskazany w zgłoszeniu reklamacji lub e-mailowo na adres wskazany w reklamacji.
§ 11
Dane osobowe
1. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta w Formularzu Zamówienia jest WADMAR przetwarzający dane w
celu nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania Umowy (a także w przyszłości za zgodą Klienta – co do następnych
2. Administrator danych zapewnia realizację uprawnień wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 z poźn. zmianami) tj. m in. wgląd do własnych danych osobowych i ich
3. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania oraz żądania od
administratora danych osobowych zaprzestania ich przetwarzania i usunięcia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.)
4. Dane osobowe Klienta przetwarzane są z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, wymaganych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o
ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.) i nie są udostępniane jakimkolwiek podmiotom
trzecim, chyba że żądanie udostępnienia danych pochodzi od uprawnionego organu państwowego lub na podstawie przepisów
§12
Polityka Prywatności
1. Regulacje dotyczące Polityki Prywatności znajdują się na stronie www.SUPERADMIN.PL i stanowią jego integralną część.
§13
Postanowienia końcowe
1. WADMAR zapewnia pod adresem: www.SUPERADMIN.PL dostęp do informacji w zakresie: szczególnych zagrożeń związanych z
korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną.
2. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami Umowy lub Regulaminu stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu
3. WADMAR zastrzega sobie prawo żądania okazania dodatkowych dokumentów i przekazania dodatkowych informacji
przewidzianych w przepisach prawa.
4. Klienci mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza
zamieszczonego na PORTALU w formie, którą umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
5. WADMAR powiadomi Klienta o każdej proponowanej zmianie w Regulaminie, z wyprzedzeniem co najmniej 1 miesiąca (słownie:
jednego miesiąca) przed wprowadzeniem tych zmian w życie, poprzez podanie tego faktu i treści każdej proponowanej zmiany
do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.SUPERADMIN.PL WADMAR oraz doręczy Klientowi, treść każdej
proponowanej zmiany na piśmie albo drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta w tym celu adres poczty elektronicznej,
albo w inny, uzgodniony z Klientem sposób.
6. Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę w przypadku braku akceptacji zmian, a w razie skorzystania z tego prawa WADMAR nie
przysługuje roszczenie odszkodowawcze z tytułu rozwiązania Umowy.
7. Zmiany Regulaminu obowiązują Klienta, który nie wypowiedział Umowy, w terminie 14 dni (słownie: czternastu dni) od dnia
8. Do oceny praw i obowiązków wynikających z Regulaminu właściwe jest prawo polskie.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2015 r.